Sunday, March 29, 2015

Golden Rose ruževi sa vitaminom E

Moji omiljeni kozmetički proizvodi su ruževi, te se najčešće volim počastiti njima. Nedavno sam svratila do Make Up Arene kako bih svojoj kolekciji dodala jedan ili dva nova ljubimca, a kući sam se ipak vratila sa njih pet. Odabrala sam ruževe turskog brenda Golden Rose, od kojeg sam uvijek zazirala jer sam živjela u uvjerenju da je njihova kozmetika nekvalitetna zbog toga što se može kupiti u kineskim radnjama ili kod teta na pijaci za veoma nisku cijenu. Međutim, ljubav prema ovim ruževima javila se već na prvi swatch. U ovom postu vam predstavljam nijanse 73 i 113, a u nekom od narednih postova pisat ću vam i o ostalim nijansama.
Ruževi dolaze upakovani u zlatnu, kartonsku kutijicu na kojoj su ispisani podaci o proizvodu. Ambalaža ovih ruževa je od crne i zlatne, sjajne plastike na kojoj je zlatnim slovima ispisano ime brenda. Slova se lako brišu, a kao što možete vidjeti na slici iznad, donji dio ambalaže ponekad odbija slušati, te se odvoji od ostatka ruža. Ali ove nedostatke je veoma lako zanemariti, kada uzmete
 u obzir samu kvalitetu proizvoda kao i omjer cijene.

Sadrže 4,2 grama proizvoda, rok trajanja im je dvije godine a njihova cijena iznosi 3 KM.
U ovoj kolekciji ima čak osamdesetak nijansi različitih finisha (mat, sheer, sedefasti). Imaju blagi, puderasti miris koji ne osjetite kada je proizvod nanesen na usne.
Pigmentacija, kao i trajnost od pet sati im je besprijekorna. Kremasti su i veoma su ugodni na usnama. Nakon skidanja, na usnama ostavljaju stain, što ćete vidjeti na jednoj od fotografija dolje.
  
113 je intenzivna, neonska, pink nijansa idealna za proljeće i ljeto
73 je marsala nijansa koja je pogodna za dnevne, kao i za večernje lookove.
Sve nijanse koje posjedujem, na usnama ostavljaju blagi stain.

Volite li Golden Rose? 


4 comments:

  1. Imaaam, voliiiim :D
    ambalaza je mana, kao i miris, neke nijanse isusuju usne, ali im cijena, postojanost i ogroman izbor nijansi idu u korist.
    VM su mi jos drazi, nema teskog mirisa, ambalaza je cvrsca, ali mi se desavalo da ruz ispadne u poklopac kad ih drzim naopako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruževi su otkriće godine tako da je ambalaža najmanji problem. :D Ne znam jesi li primijetila da svi ruževi iz ove kolekcije nemaju isti miris? Imala sam jedan VM, ali mi se desila ista situacija kao i kod tebe, ali dat ću im još jednu priliku. :D

      Delete
  2. Ja imam 98, 57 i 120 i bas su fini ugodni na usnama. Ove tvoje nijanse su prelijepe, bas mi se obe svidjaju... Zapisala ih sebi na listu :D tesko je izabrati onako na testerima, pa skoro svaki mi lijep ccc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam zapikala još par nijansi koje će se uskoro naći u mojoj kolekciji. :D Izgubim se među testerima svaki put. :D

      Delete