Monday, January 18, 2016

AVON Ultra Colour Lip Crayon- Raspberry Rush

Znam da u posljednje vrijeme nisam bila dobra blogerica, ali ću se u narednom periodu potruditi da to popravim. Bit će tu recenzija, kao i makeup look postova. Od Avona sam na recenziranje dobila nekoliko zanimljivih proizvoda, a danas vam pišem o ružu u olovci u nijansi Raspberry Rush koji dolazi u limitiranom, prazničnom pakovanju.

U ovoj liniji se nalazi deset nijansi ruževa u olovci, od kojih su četiri praznične nijanse, te dolaze u ambalaži koja je ukrašena zvjezdicama i pahuljicama. Vaša olovka dolazi smještena u katronsku kutijicu na kojoj su ispisani potrebni podaci. Sama ambalaža olovaka je čvrsta, plastična, a odlična stvar je to što se ne morate mučiti oko oštrenja ovih olovaka, jer imaju mehanizam odvrtanja.  Obzirom da sam ljubitelj mat ruževa, nisam se posebno veselila testiranju ove olovke, ali sam sam ostala ugodno iznenađena (toliko, da je nosim par dana uzastopno). Kremasta tekstura i veoma ugodan osjećaj na usnama je ono što vam pruža ova olovka. Osim toga, i trajnost joj je odlična. Na mojim usnama izdrži solidna tri sata uz jelo i piće, ne uvlači se u bore na usnama, a nakon nošenja, na usnama ostavlja stain. Neće se razliti van linije usana, te neće biti potrebno da prethodno obrubite usne. A nanošenje ovog proizvoda na usne neće biti problem, zbog njegovog praktičnog oblika.

Pigmentacija ruža je nadogradiva, možete ga nositi sheer, a ako nekoliko puta pređete njime preko usana, dobit ćete intenzivniju, puniju boju, poput boje koju možete vidjeti u olovci. Miris ovog proizvoda nije intenzivan, naprotiv, vanilasto-voćni miris je skoro neprimijetan, te ne bi trebao da smeta osobama koje ne vole da njihovi kozmetički proizvodi mirišu intenzivno. 
Volim kad brendovi nazivom savršeno opišu nijansu, a Raspberry Rush je upravo malinasta nijansa koja mi je idealna za dnevne varijante, jer cijelom licu daje svježiji izgled. 
Cijena ruža u aktuelnoj brošuri iznosi 8.90 KM, dok je njegova regularna cijena 15.90 KM.



7 comments:

  1. Imam Wild Orchid i mislila sam da je najljepša nijansa kad su ove olovke u pitanju, ali sad vidim da joj se po ljepoti približila i Raspberry R. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wild Orchid je i meni najljepša, ali toliko mi se sviđa Raspberry Rush da je nosim i u kući :D

      Delete
  2. Predivna boja, bas lepo stoji na usnama :) <3

    ReplyDelete
  3. Imam ovaj ruz i cesto ga nosim, ali na mojim usnama je potpuno drugacija nijansa, neka srednje tamna ciklama, sve smo mi razlicite :). Volim i Wild Orchid, to mi je najtamniji ruz koji imam :). Kristina

    ReplyDelete