Tuesday, May 3, 2016

Avon Far Away Infinity



Prijateljica kaže kako biram upečatljive i pomalo arogantne parfeme. Dva omiljena su mi Lancome La Vie Est Belle i Chanel Coco Mademoiselle, ljubav prema Avonovim parfemima traje od početka srednjoškolskih dana, a u svojoj kolekciji imam desetak njihovih mirisnih bočica. 
Među omiljenima mi je Far Away, koji je pravi dašak Orijenta. Parfem koji volite ili ne. Za mene je ovo ljepotan koji me svojim mirisom osvaja svake zime. Jako je intenzivan i dugotrajan na koži (šest sati), zbog njegovog intenziteta je potrebno pažljivo doziranje. Glavne note su mu vanilija, bijelo cvijeće i drvene note. Osim njega, imala sam i Far Away Exotic, pravi tropski parfem koji mi je bio među miljenicima, a mojoj kolekciji se nedavno pridružio i Far Away Infinity.

Infinity je proljetni parfem, i nježnija je izvedenica originalnog Far Awaya. Po uzoru na starijeg brata, glavne note su mu vanilija i bijelo cvijeće, a među njima su se našle citrusne i herbalne note. Nije previše cvijetan, niti previše citrusan.
 Pogodniji je za toplije vremenske prilike zbog svoje svježine, a ja sam ga stavila u kategoriju proljetnih parfema. Manje ozbiljan od Far Awaya, a dovoljno sličan da se zna kako je riječ o parfemu iz iste linije. Trajnost na mojoj koži mu je pet do šest sati, a njegova aura je radijalna. Unutar tirkizne kutijice, nalazi se elegantna, staklena bočica na kojoj je, za razliku od prethodnika, napisano ime parfema i brenda. I sa ovim parfemom treba biti na oprezu sa doziranjem obzirom da je veoma intenzivan. Redovna cijena parfema je 45,00 KM, a u brošuri C06, možete ga kupiti po cijeni od 34,90 ili kupiti dva parfema po cijeni od 45 KM


Volite li Far Away parfeme?

2 comments:

  1. Ne volim parfeme sa vanilijom,tako da mi se far away ne dopada,a infinity nisam imala priliku "njusnuti".

    ReplyDelete
  2. Originalni Far Away je baš jak, a ovaj je u nekim voćnim notama :D

    ReplyDelete